Teknisk support

Ditt meddelande har skickats
Ett fel uppstod, meddelandet skickades inte.

Här hittar du supportformulär om olyckan skulle vara framme.
Fyll i informationen och skicka in så svarar vi så snart vi bara kan!

Som kund till oss och någon av våra produkter är du berättigad till teknisk support via telefon och mail som gäller t.ex trasig utrustning eller annat krångel. För de kunder som också vill kunna få hjälp med konfigurering och handhavande av utrustning så erbjuder Lanlink möjligheten att teckna ett supportavtal. Genom detta får du också bl a tillgång till fjärrsupport vilket innebär att Lanlinks supporttekniker kan gå in i ditt system för effektiv felsökning.

Kunder med supportavtal:

Tel: 08-663 50 40
Mail: support@lanlink.se

  • Prioriterad telefon och mailsupport vardagar mellan 08:00 - 17:00
  • Tillgång till Lanlink fjärrsupport. Vi ansluter till ditt system via nätet för direkt felsökning och åtgärd 
  • Hjälp med handhavande, konfigurering, optimering etc.
  • Möjlighet att få hjälp av support-tekniker på plats (ev extra omkostnader kan tillkomma)

Fjärrsupport

Här kör du som kund med supportavtal ner vår supportklient för direkthjälp av våra tekniker.

Klicka här vid uppmaning att köra vår nya fjärrsupport och ange den koden du fått:
Lanlinksupport